Firmy pozycjonujace strony

Firmy pozycjonujace strony

11. Wzmocnienie ścięgna, nie tylko czworogłowego. Ścięgna (z tyłu uda) są zazwyczaj słabsze niż quadów w zawodniczki. Ścięgna pomóc ustabilizować ACL, a także może przyczynić się do poprawy pionowych skok.

12. Ochrona przed przetrenowania i nadużywania. Unikać zintensyfikowane albo wydłużeniem treningi w długich okresach czasu, które tworzą dodatkowe tarcie w stawów i zwiększają ryzyko obrażeń w wyniku nadużywania.

13. Minimalizacja stresu kolana podczas jazdy na rowerze. Upewnij się, że siedziba rower jest na odpowiedniej wysokości i uniknąć wysokich biegów.

14. Sprawdź swoje buty sportowe. Zużyte lub niewłaściwie dopasowane buty mogą położyć kolana na ryzyko. Poza treningi, unikać noszenia wysokich obcasów na bieżąco.

15. Szukajcie wyrównania pomocy. Ortezy, robione na podpory stóp może pomóc poprawne problemy ze stopami lub strojenia nogi.

Czy ćwiczenia wzmacniające kolano Wykonywanie tych ćwiczeń, aby wzmocnić mięśnie (mięsień czworogłowy ścięgna i pośladki), które pomagają ustabilizować i chronić kolana:

1. Single-nogi, jedna czwarta wygina: Trzymając się ściany, windy i pompa ciepła gruntowa przedłużyć jedną nogę do przodu, powoli opuść się jedną czwartą drogi na dół przez zginanie drugiej kolano. Zapoznaj się z biodra w tył, jakby usiąść na krześle. Przytrzymaj przez pięć sekund, powoli wyprostować, powtórz 10 razy i przełączyć nogi.

2. Proste nogawki wyciągi: Połóż się na plecach, ugnij kolano ze stopą na podłodze; Powoli unieś prostą nogę około 12 cali od podłogi, utrzymując biodra, opuść z powrotem na podłodze; posiadać pięć sekund, a następnie powoli niższa; powtórz 10 razy, a następnie przełączyć nogi (dodaj lekkie ciężary kostki jeśli wygodne, unikaj tego ćwiczenia, jeśli masz problemy z kręgosłupem).

3. Stały Przysiady: To ćwiczenie jest udowodnione, aby zwiększyć wyskok i pomoc w tworzeniu współpracy skurcz mięśnia czworogłowego i ścięgna.
Artykuł dzięki:

Author: pozycjonowanie-seo.pl

Share This Post On